הגיל הרך

אודות הגיל הרך

למעלה מ- 102 שנים שויצו מהווה ארגון משפיע בחינוך וטיפוח הגיל הרך מתוך אמונה כי זהו הבסיס לבניית חברה משגשגת וחסונה. ויצו דוגלת בהענקת חוויית ילדות עשירה המותאמת להווה אך גם לאתגרי העתיד. כל זאת במטרה לייצר שוויון הזדמנויות אמיתי עבור הילדים ומשפחותיהם. ייעוד האגף הוא קידום חוסנה של החברה בישראל, תוך דגש על שוויון הזדמנויות, מחד, וצמצום פערים, מאידך. מימוש ייעוד זה מתאפשר הודות למערך שירותי הטיפול, החינוך והרווחה האיכותיים המוצעים על ידינו לילדים בגיל הרך ולהוריהם. זאת, בהתאם לצורכיהם המשתנים של משפחות צעירות בישראל.

52502021055 2bdb887c64 o scaled

מעונות

מעונות היום של ויצו הינן מסגרות טיפוליות-חינוכיות איכותיות לגיל הרך המספקות סביבה בטוחה, בריאה ומטפחת עבור ילדי המעון. לרשת מעונות היום של ויצו למעלה מ- 102 שנות ניסיון.

kaiz

פעילות הקיץ של ויצו

גם בחודשי הקיץ ממשיכה ויצו להעניק שירות לילדיכם, באמצעות הפעלת קייטנות קיץ חווייתיות. במסגרת הפעילות נהנים הילדים ממגוון פעילויות המותאמות לפי גיל ביניהן: הצגות, סיפורים, התנסויות במים ועוד.
הפעילות בקייטנות מתקיימת בסביבה בטוחה עם צוות מסור ומיומן.

kav

קו להורה

קול להורה הוא קו ייעוץ מקצועי, תומך וחינמי להורים לגיל הרך במרחק חיוג מהנייד.
לקו קרוב ל- 100 יועצות מתנדבות, נשות מקצוע בעלות מומחיות וניסיון בתחומי טיפול וחינוך בגיל הרך.
בנוסף לקו בלוג מצליח המספק מידע, הדרכה, מחקרים והגיגים.

שאלות נפוצות

במידה וקיבלנו תשובה שלילית, האם ניתן לערער?

במידה והורה מעוניין לערער על אי קבלת ילדו למעון, עליו למלא טופס השגה ולהעביר למשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים תוך 5 ימים מרגע קבלת ההודעה על אי קבלת הילד למעון בתהאם לפרטי הקשר שנשלחו ע"י ההורה.

את טופס ההשגה יש להגיש לידי מנהלת תחום המעונות המחוזית במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים עם העתק למנהלת המעון, באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת שתפורסם בהמשך באתר המשרד.

טופס ההשגה לשנת הלימודים תשפ"א יפורסם בהמשך

היכן נוכל למצוא הנחיות כלליות של משרדי הממשלה המפקחים על נושא הרישום למעונות היום?

לנרשמים לשנת תשפ"א – המידע קיים באתר של משרד העבודה, רווחה ושירותים חברתיים, תחת האגף למעונות יום ומשפחתונים. למידע באתר לחצו כאן »

כיצד נדע אם אנו זכאים להנחה בשכר לימוד?

לנרשמים לשנת תשפ"א – משרד העבודה, רווחה ושירותים חברתיים בודק זכאות להנחה. לנוחיותכם סימולטור של משרד העבודה, רווחה ושירותים חברתיים בו ניתן לחשב זכאותכם: https://apps.moital.gov.il/MeonotSimulator/Default.aspx

האם יתכן שלא יהיה מקום במעון אליו נרשם?

במקומות מסוימים הביקוש גדול ממספר המקומות במעון ולכן במעונות אלו מתקיימת וועדת קבלה. עליכם לברר עם מנהלת המעון האם תתקיים וועדת קבלה למעון. במידה ותתקיים וועדת קבלה, תקבלו הנחיות מדויקות ממנהלת המעון להמשך פעולה.

האם ניתן לחלק את דמי הרישום לתשלומים?

לא.

האם דמי הרישום מוחזרים במידה וביטלנו את ההרשמה מכל סיבה שהיא, או התחרטנו?

לא.

מהו הסכום שעלינו לשלם כדמי רישום?

דמי הרישום לשנת תשפ"א נקבעים ע"י משרד העבודה, רווחה ושירותים חברתיים, והם עומדים על 133 ₪ עבור כל ילד ועבור כל מעון אליו אתם נרשמים. יובהר כי דמי הרישום יוחזרו להורים במידה והילד לא יתקבל למעון. דמי הרישום לא יוחזרו להורים במידה והרישום יבוטל על ידי ההורים, לרבות במקרה של ביטול רישום על ידי המשרד בשל רישום כפול למעון.

מהם הקריטריונים לקבלה למעון?

הקריטריונים לשנת תש"פ נקבעים על ידי משרד העבודה, רווחה ושירותים חברתיים, בהתאם לנוהל וועדות קבלה. הקריטריונים מפורסמים באתר המשרד, וועדות הקבלה נוהגות על פיהן.

האם קבלתנו למעון תושפע מזמן הגעתנו לרישום בעת תקופת הרישום?

לא.

האם תינוק שהפך מבחינת גילו לפעוט במהלך השנה ו/או עבר מכתת תינוקות לפעוטות ישלם מחיר אחר?

לא. התעריף המשולם נקבע לפי גילו של הילד בחודש ספטמבר ואינו משתנה לאורך השנה.

האם המחיר שמוצג עבור תינוק/פעוט, הוא המחיר שנשלם במשך כל השנה?

המחיר נקבע ע"פ מחירון משרד העבודה, הרווחה ושירותים חברתיים, ובהתאם לבקשה שתוגש. במידה ולא יקבע כל סבסוד ממשרד העבודה, הרווחה ושירותים חברתיים, ישולם מחיר מלא ע"פ המחירון שמוצג בהתאם לתינוק/פעוט.

מה קורה במידה ולא התקבלנו האם נוכל לפנות למעון אחר?

תוכלו לנסות לפנות למעונות אחרים עם מקומות פנויים ולהירשם אליהם.

איך אנו משלמים למעון את שכר הלימוד?

באמצעות הוראת קבע.

האם עלינו לשלם דמי רישום?

כן, הרישום יתבצע בתמורה לדמי רישום בסכום שנקבע ע"י משרד העבודה, רווחה ושירותים חברתיים. דמי הרישום מוחזרים רק במקרה שהילד לא התקבל למעון.

האם יש הגבלה על מספר הילדים שנוכל לרשום למעון?

לא.

Scroll to Top
דילוג לתוכן